پروژه ی کیو (initiative Q) شما را ثروتمند می کند؟!

پرژه های مالی بسیاری در حوزه ارز های دیجیتال تا به امروز خلق شده اند. در این ویدئو سعی کردیم وبسایت Initiative q را مورد بررسی قرار دهیم و میزان اعتبار ارز Q و احتمال موفقیت این پروژه را بسنجیم.
Q نامی است که این روز ها حتی بیشتر از بیتکوین به گوش می رسد. سیل پیام ‌های تبلیغاتی توسط افرادی که به دنبال معرفی دیگران و دریافت Q های بیشتر هستند در شبکه‌ های اجتماعی به راه افتاده است. پیش از این پای نتوورک هم، ‌چنین شرایطی در گروه ها و کانال ‌های ایرانی داشته است.
بنیانگذار پروژه initiative Q در وبسایت این پروژه، آقای سار ویلف معرفی شده است که یک کار آفرین و پوکرباز نیمه‌ حرفه‌‌ ای است. این وبسایت عنوان کرده که آقای سار ویلف پیش از این روی استارت آپ ‌های زیادی در زمینه ‌ی سیستم‌ های پرداخت مالی کارکرده است، از جمله پی‌پال؛ در صورتی ‌که این یک ادعای کذب و دور از حقیقت است.
در تبلیغات گسترده ‌ای که به‌ صورت شبکه ‌ای و هرمی برای این پروژه در حال رخ دادن است به‌ مقایسه‌ ی Q با بیتکوین پرداخته می ‌شود. «بیتکوین روزی تنها چند سنت ارزش داشت و حالا پس از چند سال، چندین هزار دلار است و شما با Q می‌ توانید روزی به همان شکل پولدار شوید».
برای درک تفاوت چنین پروژه ‌هایی با پروژه‌ ی بیتکوین کافی است درک و آگاهی اندکی در مورد ارز های دیجیتال داشته باشیم. پس دقت کنید که یاد گیری و کسب دانش در حوزه ‌ی رمزارز ها و تفاوت ‌های آن ها نه تنها راه رسیدن به موفقیت در زمینه‌ ی سرمایه ‌گذاری و ترید کریپتوکارنسی است بلکه تنها راه نجات از دام پروژه ‌های اسکَم، هرمی و پانزی می باشد.

. . . بررسی پروژه Q را در این ویدئو مشاهده کنید . . .

بیتکوین چند فرق اساسی و مهم با Q دارد که با توجه به آن قیاس مبلغان initiative Q کاملاً قیاسی مع‌الفارق است.
۱- وایت‌پیپر (whitepaper)
بنیانگذار بیتکوین در وایت‌ پیپرِ این ارز که مورد قبول اکثر کارشناسان حوزه‌ های مالی و IT نیز قرار گرفته است، از صفر تا صد پروژه را به ‌صورت شفاف و روشن بیان کرده و در مورد نحوه ‌ی پیاده ‌سازی آن توضیحات کافی را ارائه نموده، در صورتی ‌که کیو تنها در مورد آینده ‌ی روشن و پولدار شدن کاربر ها و نحوه ‌ی ثبت ‌نام و دعوت از دوستان مطالبی ارائه می‌ کند و در واقع کاربر ها حتی کوچک ترین جزئیاتی در رابطه با نحوه‌ ی پیاده ‌سازی این پروژه و دلیل ثروتمند شدن میلیون ها نفر که تنها با یک ایمیل در این پروژه ثبت ‌نام می ‌کنند و چندین هزار Q رزرو شده می‌ گیرند در اختیار ندارند.

۲- عرضه و تقاضا:
بیتکوین از ابتدای کار خود شاید هیچ ارزشی نداشت اما عرضه و تقاضا ی آن همزمان آغاز شد. علاوه‌ بر این، از ابتدای پروژه مشخص شده بود که نهایتا ۲۱ میلیون بیتکوین می‌ تواند وجود داشته باشد یعنی عرضه‌ ی محدود و تقاضا ی درحال افزایش، یکی از دلایل رشد قیمت‌ بیتکوین را فراهم آورد، اما عرضه‌ ی Q فعلا نامحدود است و هیچکس هم خبر ندارد تا کی این عرضه ادامه دارد و هرکسی با ساختن ۱۰۰ ایمیل می‌تواند ۱۰۰ بار ۱۳۰۰ کیو دریافت کند!!!
۳- بهای پول:
Q ادعا می‌ کند که قرار است سیستم پرداخت مالی جهان در آینده باشد و مزیت آن هم عدم داشتن ضعف‌ های سیستم بانکداری مثل، سرعت کم و کارمزد های بالا و همچنین نداشتن پروسه‌ های سخت و هزینه بر جهت ماینینگ و استخراج ارز های دیجیتال مثل بیتکوین است.
در پاسخ به این ادعا باید بگوییم این نه تنها یک مزیت نیست بلکه یک ایراد اساسی به کیو وارد می ‌کند آن هم مخالف بودن با ذات پول است، چرا که پول نمی ‌تواند از هیچ بوجود بیاید، در واقع پول نیازمند پشتوانه هست. برای تولید سرمایه و ارزش باید هزینه صرف شود و بدون صرف هزینه، امکان استخراج دارایی از هیچ، وجود ندارد.
۴- هرم:
ارز دیجیتال کیو (!) شما را ترغیب به دعوت دیگران برای دریافت کیو های بیشتر و پولدار شدن می‌ کند. برخلاف ادعای بنیان گذاران این طرح، این به‌ معنای هرم هست اما به ‌هیچ‌ وجه بیتکوین یک طرح هرمی نبود که قابل مقایسه با پروژه‌ی هرمی initiative Q باشد.

عرضه‌ ی Q فعلا نامحدود است و هیچکس هم خبر ندارد تا کی این عرضه ادامه دارد و هرکسی با ساختن ۱۰۰ ایمیل می‌تواند ۱۰۰ بار ۱۳۰۰ کیو دریافت کند!!!

وبسایت Q شما را با توجه به شعار (چیزی برای از دست دادن وجود ندارد) ترغیب به ثبت‌ نام و دعوت دوستانتان به این پروژه می ‌کند. آیا با ثبت ‌نام در این پروژه واقعاً چیزی برای از دست دادن وجود ندارد؟
– دیتا بیسی عظیم از ایمیل‌ های میلیون ها کاربر که اکثراً در کشور هایی با تورم بالا زندگی می ‌کنند و بیشتر شان به اندازه‌ ی کافی ساده ‌لوح هستند که گول طرح ‌های پانزی و هرمی را بخورند آیا کاربردی برای بنیانگذاران Q و خطراتی برای شما بوجود نمی ‌آورد؟
مبلغان Q در نهایت به شما می‌ گویند چه سودی برای سازنده ‌ی Q دارد که این همه هزینه کند تا شما را سرکار بگذارد؟ در جواب بگویید: دیتا بیس ایمیل‌ های میلیون ‌ها نفر ارزش بسیار بالایی برای فروش به شرکت های بزرگ و شرکت ‌های تبلیغاتی و یا سوءاستفاده ‌کنندگان و هکر ها دارد.
قضاوت با شما! با چه مدل‌ اقتصادی قرار است میلیون ها نفر به یک باره با ساخت ایمیل و بازکردن حساب در یک سایت پولدار شوند؟

0 پاسخ به "پروژه ی کیو (initiative Q) شما را ثروتمند می کند؟!"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به رسانه آموزشی بورسار می باشد.

up to

50% off

Awesome Products - Amazing Prices