معرفی 4 وبسایت پرکاربرد بازار کریپتوکارنسی

در این ویدئو چهار وبسایت کاربردی در حوزه ارزهای دیجیتال را معرفی می کنیم.

. . .معرفی وبسایت های کاربردی در بازار کریپتوکارنسی را در این ویدئو مشاهده کنید . . .

اولین وبسایت bitcoin.org است که توسط شخص ساتوشی ناکاموتو، خالق بیتکوین در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد و بعد از مدتی دیگر دامنه این وبسایت توسط وی تمدید نشد و این دامنه توسط تعدادی از توسعه دهنده های بیتکوین خریداری شد و همچنان به کار خود ادامه می دهد . در این وبسایت می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با بیتکوین بیابید و وایت پیپر بیتکوین را در ترجمه های مختلف بخوانید.
دومین وبسایت coinmarketcap.com است که اطلاعات کاربردی در مورد تمامی ارز های دیجیتال را به ما می دهد و کل ارز های دیجیتال به ترتیب میزان ارزش بازارشان در این سایت رتبه بندی شده اند.

در کوین مارکت کپ می توانید میزان عرضه، ارزش بازار، صرافی هایی که آن را ساپورت می کنند ، قیمت و بسیاری موارد دیگر در مورد هر ارز دیجیتال را پیدا کنید.

سومین وبسایت فعالیت بیشتری در حوزه ی اخبار بازار کریپتوکارنسی دارد و به تمامی خبر های مهم مارکت به سرعت در وبسایت cointelegraph.com می توانید دسترسی داشته باشید، همچنین این وبسایت تحلیل های هفتگی از بعضی رمز ارزها و مطالب آموزشی را نیز در خود جای داده است.

آخرین وبسایتی که در این ویدئو معرفی کردیم آکادمی بایننس است. academy.binance.com که می توانید مطالب آموزشی ارزشمندی را در آن بیابید و مورد مطالعه قرار دهید.

این ویدئو در استودیو رسانه آموزشی بورسار تهیه شده است.

0 پاسخ به "معرفی 4 وبسایت پرکاربرد بازار کریپتوکارنسی"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به رسانه آموزشی بورسار می باشد.

up to

50% off

Awesome Products - Amazing Prices