معرفی کتاب معامله گر منظم (مارک داگلاس)

معامله گر منظم

کتاب معامله گر منظم یا در ترجمه ای دیگر معامله گر منظبت نوشته مارک داگلاس معامله گر آمریکایی است که پس از سالها تجربه معامله گری در بورس و بازارهای مالی مختلف و تحمل شکست های بزرگ و کوچک به این نتیجه می رسد که نیاز به یک بازبینی عمیق در روش معامله گری خود در مقایسه با افراد موفق و همچنین ناکام دربورس و بازارهای مالی دارد.
وی پس از دریافت آموزش های مختلف و تحقیق در روند معامله گران مختلف به این نتیجه می رسد که اکثر افراد حتی پس از شرکت در دوره های آموزشی گوناگون و کسب مهارتهای فراوان علمی و تجربی در حوزه بورس و بازارهای مالی، باز هم به جای اتکا به این دانش و مهارت کسب شده تنها بر اساس شهود و احساس درونی خود اقدام به معامله گری می کنند که این امر باعث اکثر شکستهای آنها در بازار است.

یکی از دلایلی که معامله گران به دنبال پیروی و یا کسب تائید معاملات خود از طرف دیگران هستند و یا بجای بررسی دقیق تحلیلی تنها بر اساس احساس خود معامله می کنند این است که می خواهند در صورت عدم موفقیت، بتوانند شخص یا شرایط دیگری را غیر از خود مقصر بدانند.

در این کتاب مارک داگلاس سعی دارد تا از زوایای مختلف دلایل عدم اتکای معامله گران به آموزه های علمی و تجربی را معرفی و به نقد و بررسی آنها بپردازد. اگر شما هم خود را به عنوان یک معامله گر بورس می دانید، ‌مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

. . . مشاهده ویدئوی معرفی کتاب معامله گر منظم مارک داگلاس را به شما پیشنهاد می کنیم . . .

1 پاسخ به "معرفی کتاب معامله گر منظم (مارک داگلاس)"

  1. خیلی ممنون بابت مطالب مفیدتون و همچنین معرفی کتاب خوبتون.
    یک پیشنهاد هم داشتم جناب اقای سلطانی، با توجه به شرایط حساس بازار فکر میکنم تحلیل شاخص کل و شاخص هموزن هر سه روز یا هر هفته میتونه عالی و جذاب باشه.

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به رسانه آموزشی بورسار می باشد.

up to

50% off

Awesome Products - Amazing Prices