معرفی کتاب 24 استراتژی وارن بافت (جیمز پاردو)

معرفی کتاب 24 استراتژِی وارن بافت

کتاب ۲۴ استراتژی وارن بافت نوشته جیمز پاردو در مورد استراتژی‌ ها و روش ‌های سرمایه گذاری فردی به نام وارن بافت – Warren Buffett است. وارن بافت در سال ۲۰۰۱ به ‌عنوان ثروتمند ترین مرد جهان توسط مجله فوربس انتخاب شد.

وارن بافت یک سرمایه گذار خارق‌العاده یا دمدمی ‌مزاج نیست. خبر خوب درباره‌ ی استراتژی وارن بافت این است که این نوع سرمایه گذاری، البته اگر خیلی شتاب نداشته باشید می‌ تواند شما را ثروتمند کند و حتی بهتر از آن هیچ ‌وقت شمارا فقیر نخواهد کرد.

 

مطمئناً برای موفقیت در حوزه‌ ای که فعالیت می‌ کنیم، استفاده کردن از تجربه ‌های بزرگان آن حوزه به موفقیت ما کمک می‌ کند. یکی از روش‌ های بهره بردن از تجارب بزرگان ، مطالعه کتاب‌ هایی است که توسط آن‌ ها نوشته ‌شده.

این کتاب مجموعه ‌ای از اصول موفقیت وارن بافت است. برخی از اصول یاد شده در این کتاب عبارتند از: برتری سادگی نسبت به پیچیدگی، نادیده گرفتن اتفاقات گیج کننده‌ ی کلان اقتصادی، استراتژی عدم تنوع بخشیدن به سرمایه‌ گذاری ‌ها، تمرکز بر روی عملکرد و ارزش واقعی شرکت ‌ها؛ و نه بر روی قیمت ‌های سهام، سلطه جویانه موقعیت طلب باشید، موقعیت‌ها را وقتی در بازار شکل می‌گرند، بقاپید و… تمام این اصول شما را به یک سرمایه ‌گذار بهتر تبدیل می ‌کند.

. . . مشاهده ویدئوی معرفی کتاب 24استراتژی وارن بافت را به شما پیشنهاد می کنیم . . .

خواندن کتاب کمک می‌ کند مسیر چندین ساله ‌ای که یک شخص گذرانده و تجربه کرده را خیلی زودتر به دست آوریم، در حوزه سرمایه گذاری بهره بردن از تجارب وارن بافت به‌ عنوان یک شخص موفق، به ما کمک خواهد کرد.

یکی از کتاب‌ هایی که درمورد وارن بافت – Warren Buffett می باشد، کتاب ۲۴استراتژی وارن بافت است که با بیانی ساده روش‌ های سرمایه گذاری او را توضیح می‌ دهد. توصیه می ‌کنم کتاب را مطالعه کنید و دیدگاه خودتان را در مورد این کتاب با ما به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ به "معرفی کتاب 24 استراتژی وارن بافت (جیمز پاردو)"

ارسال یک پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به رسانه آموزشی بورسار می باشد.

up to

50% off

Awesome Products - Amazing Prices